آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

از مامان به نی نی

امتحان سخت مامانی

1392/2/14 12:17
نویسنده : مامان مریم
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم....

این مدت حسابی سر مامانت شلوغ بوده...

دعا کن گرفتاریاش برطرف شه تا زودتر روی ماهتو ببینه...اگر مامانی امسال تو مقطع جدید دانشجو بشه دیگه زودی میارتت تو این دنیا :)

دل بابایی هم برات پر میکشه...همش بی صبری می کنه و تو رو میخواد!

این هفته جواب هر 3 مقاله ام بعد 1 ماه تاخیر قراره بیاد...ای خدا بحق خانم فاطمه زهرا تمام جوونارو در مسیر خودت یاری کن...

 

عزیزم امیدوارم بعد چند ماه بیام و بگم مامانی، بالاخره رفتم تو اقدام....

خدا جون یعنی میشه؟ یعنی میشه من دکتری بخوونم؟؟؟ تو همیشه بیش از لیاقتم به من لطف داشتی، بیش از انتظارم به من دادی...همسر بی نظیر، خانواده عالی، تحصیلات خوب، همه و همه را مدیون توام...

من کمترین و بدترینم، اما تو رحم کردی و نگاه مهربونتو شامل حالم کردی..تو این امتحان سخت هم کنارم باش..خدایا نیتمو خالص کن...خدایا قبولم کن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ایلیا نفس
6 اردیبهشت 91 0:11
سلام خانمی ممنون که به وب ما سر زدی ایشالله به آرزوهات برسی و هیچ گرفتاری سر راهتون نباشه بازم مرسی این بوس از طرف ایلیاس


ان شالله عزیزم
آرزو
8 خرداد 91 15:52
انشالله موفق باشی و زود نینی نازت بیاد تو دلت عزیز دلم


ممنونم
احسانه
31 تیر 91 11:32
سلام.
ممنون که به ما سر زدی. انشاالله که هر موقع خواستی خدا بهت نی نی صالح و سالم بده.



ممنونم. ان شالله.