آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

از مامان به نی نی

باز از راه محرم غم رسید...

1393/8/3 17:55
نویسنده : مامان مریم
168 بازدید
اشتراک گذاری

کربلا کربلا اللهم الرزقنا
از کوچکی عشق تو شد برا دلم بهونه ای
اونقده عاشقت شدم همه میگن دیوونه ای
اون زمونا تا می دیدم  دلم اسیر ماتمه
صدایی تو دلم می گفت بیا که باز محرمه
از کوچه های عشق تو خاطره ها تو سرمه
لباس سیام و می بینی این هدیه ی مادرمه
بازم صدایی تو دلم میگه بهار ماتمه
لباس سیام و بیارین ماه خدا محرمه
یه دل دارم مال تو همیشه دنبال تو
از اون قدیم وابسته ی سیاهیه شال تو
دلی که مست عشق توست خسته از این زمونه شد
بوی محرم و شنید یه بار دیگه دیوونه شد
کوچیک بودم که مادرم حرز تو گردنم می کرد
وقتی محرم می اومد لباس سیاه تنم می کرد
بزرگترای من منو به مجلس تو برده اند
هوام و داشته باش اقا منو به تو سپرده اند
مست تؤام مست تؤام باده به پیمانه بریز
کبوتر بام تؤام برای من دونه بریز
هر کی به من دونه بده من سر بامش نمیرم
اگه تو سنگم بزنی از بام تو نمی پرم
حبیب اگر دعا کند بی تو دعا نمی شود
مسیح اگر دوا دهد بی تو دوا نمی شود
صفا و مروه دیده ام گرد حرم دویده ام
هیچ کجا برای من کرببلا نمی شود  

پسندها (1)

نظرات (3)

مامی فاطمه
3 آبان 93 18:42
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مائده
4 آبان 93 15:12
سلاااام مريم امشب ميرم مسجد دانشگاه برا مراسم... محمد امين اربعين ميخواد بره كربلا ( پياده روي) دارم از استرس ميميرم راستي شعرت هم خيلي قشنگ بود باهاش كلي اشك ريختم سلام عزیزم. هر جا رفتی خیلی دعامون کن. چه خوب. خوش به سعادتشون... استرس نداره که. هر سال کلی زائر اونجا هست. نتایج قرعه کشی دانشگاه مشخص شد؟ آخه همسری منم اسم نوشته بودند
مائده
8 آبان 93 23:33
جدا مريم آقاي شما هم ميخوان برن آره خب واقعيت اينه كه مرگ و زندگي دست خداست توكل بر خدا