آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

از مامان به نی نی

بچگی مامان

1395/4/24 11:22
نویسنده : مامان مریم
437 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب از روی قاب عکس بچگی من که تو کتابخونه اتاق خوابه، یهو گیر دادی که این چرخ رو میخوام!

بله! منظور نلفن کلاسیک اسباب بازی بچگی های من بود!

مدام میگفتی بچگی های مامانمو میخوام! بعد که توضیح دادیم میگفتی اسباب بازی بچگی های مامانمو میخوام! و یک ساعتی نق زدی و رفتی بالای کمد خودت گشت و گذار!!!!

دیروز از ظهر تا شب بامامانی رفتیم خرید و کلی خرید به بهانه ی تولد بابا انجام دادیم!!! شما هم موقع نماز ظهر یک آن در مرکز خرید گم شدی و من به مرز سکته رسیدم!

 

پ.ن. این روزها درست از زمان تعطیلی مامانی، صبحها هنوز پشم باز نکرده، کورمال کورمال از پله ها میری پایین پیش مامانی و اصرار و جیغ و فریاد من افاقه نمیکنه!!!! تا شب هم در موراد محدودی به خونه سر میزنی و این منو خیلی ناراحت میکنه!

به آدامس  متاسفانه علاقه پیدا کردی× پیش از اون هم به چیپس و لواشک خوراکی های محبوب مامانی علاقه پیدا کرده بودی! انقدر به عینک مطالعه مامان بزرگ ها و باباجون گیر دادی تا دیروز برات یک عینک شیشه ای خریدم!

 

دوستت دارم همه ی عشق و امیدم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)