آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

از مامان به نی نی

خاطرات شیرین ایام ما

1395/7/24 9:14
نویسنده : مامان مریم
1,037 بازدید
اشتراک گذاری
  • کلاه عروسکش داداش رضا که شبیه کلاه سربازهاست و مزین به سربند قرمز رنگی هست رو برداشته و میگه میخوام سرم کنم سرباز امام زمان شم!!      

           چقدررررررر منتظر این روز و این جمله بودم!

 

  • خاله مریم!!!
  • من خاله مریم نیستم که! مامان مریمم!!
  • نه شما خانم دکتر خوشگل مهربونید!!

 

12 مهر

  • مامان من عاشق امام حسینم!
  • برو به کارای داشگاهت برس!
  • جایره میخوام بهت بدم! چشماتو ببند! سورپرایز! جایزت بوسه!
  • مامان من تی وی ببینم شما ناراحت میشی؟
  • بله
  • پس نمی وینم!

 

14 مهر

  • مامان خواب بد دیدم!
  • خواب کی؟
  • میرزا (شخصیت کارتونی)
  • مامان خواب خوب دیدم!

15مهر

  • دایما ما را بوس میکنی.
  • صورت و گونه، دست و پا همهو همه بوسه باران از محبت توست!
  • انقدر که چشمان من بابت این عشق تر میشود.
  • بمحض انجام کار اشتباهی دست یا پای مرا بوس میکنی. زبانم قفل و چشمانم بارانی میشوذ.
  • پای مامانی را هم دایم بوسه میزنی تا خوبتر شود. پسرک مهربان من!

20 مهر

با شروع محرم هر روز و هر شب پیاپی هییت میرویم و شما اکثر اوقات همکاری میکنی! یک بار در دسته کودکی من هم شرکت کردی و با طبل کوچک دایی طبل زدی.

 

-امام (منظورش شهید مدافع حرمه) کجاست؟ چرا شهید شده؟ مرده؟ (در هیت دانشگاه امام صادق دیده و حسابی دهنش مشغول شده)

 

  • 22 مهر
  • مامان من دلم برای امام حسین و بچه هاش میسوزه!
  • بچه های امم حسین ع رو چطوری شهید کردند؟! (و من فقط بغض میکنم و چشمانم تر میشود...)

 

موبایلم خراب شده :

  • مامان غصه نخور خودم برات میخرم!
  • مگه پول داری شما؟ خب بخرم برام!
  • نه پول ندارم! صبر کن بزرگ بشم بعد برات میخرم!
  • نه! من الان لازم دارم! الان برام بخر!
  • خب دخترم (به کرررات من را دخترم، مادرم، عزیزم و... صدا میکنه) الان جمعست! صبر کن چهارشنبه و جمعه بگذره، شنبه برات میخرم.
  • نخیرم بابا پیشا! امروز پنجشنبست! مغازه ها بازه!
  • خب من که گفتم پول ندارم!!!!

 

 

23 مهر- 12 محرم (سالگرد قمری تولد اقا محمدحسین)

  • ماشین ال نورد برای منه
  • دایی عرفان هواپیمای بزرگ خریده به من داده!
  • مامان با شما نبودم عزیزم!

 

 

 

آقا محمد حسین تا این لحظه ، 2 سال و 10 ماه و 29 روز سن دارد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)