آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

از مامان به نی نی

عینک مطالعه

1395/8/12 14:45
نویسنده : مامان مریم
143 بازدید
اشتراک گذاری

- می خواهیم بریم خونه یکی از دوستات که عینکیه!

- خوش بحالش! منم عاشق عینکم!

- عه؟ عینک بده! یادت منیست دندونهات رو چند روز قبل درست کردی؟؟ حیف چشمات نیست که خراب بشن؟؟

- نه مادر من! منظور من عینک مطالعه بوددرسخوان (در ایم حین مادر عینک شیشه ای پسر را از اتاق اورده و به او می دهد)

- واییی مامان! مچکرم!!

 

 

محمدحسین بعد از یک روز کامل که پایین خانه مامانی بوده، از وقتی اومده بالا به سان یک بره به من چسبیده و مدام میگه عزیزدلم عاشقتم😳 تو بهترین دوست منی😁 تو آرزوی من بودی😐😂
هزار تا هم سر و صورتمو بوس کردهبوس
بهش میگم چرا از صبح نیمدی میگه آخه نمیتونستم سرماخورده بودم😳😂 ولی خیلی دلم برات میسوخت😳😳😳😳
لطفا بگید من از دست زبان این بشر، سرم   رو به کدوم دیوار بکوبم😱🙈😂😂😂😂

 

 

پاییز بارانی! منو بیاد بهترین پاییز عمرم میندازه که تو در آغوشم بودی!

روزهای دندانپزشکی پسرک!

روزهای سرخلوتی بنده بعد چند هفته نفسگیر مقاله ای!

سینمای سه شنبه ای با پسر! آش شله قلمکار! متروگردی! عااااااالی!

 

 

2 سال و 11 ماه و 17 روز هست که در کنارمیمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)