آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

از مامان به نی نی

خانه تکانی با جوجو

1392/12/9 22:06
نویسنده : مامان مریم
185 بازدید
اشتراک گذاری

بر خلاف عنوان این مطلب خانه تکانی در نبود جوجو جون انجام شد. بخاطر ترس از مسمومیت، امروز گل پسر در خانه مامانی بود. شکر خدا کارها تمام شد و حاصل کار خانه ای تمیز و پدر و مادری له!! و پسرکی شیطون!خمیازه

 

طبق عادت هر سال من و همسر تغییراتی در دکوراسیون اعمال شد که باعث شادی و انبساط خاطرمان شد! تصمیم بر آن شد که والانهای پرده را نصب نکنیم. تغییرات دیگری نیز در سر است که اگر خدا بخواهد عملی میکنیم.

خداروشکر یک سال از با تو بودن میگذرد! سال قبل تو در درون من بودی و به همراه من جنب و جوش میکردی و منِ ناغافل دو روز بعد فهمیدم تو در وجودمی! چقدر سال گذشته پا به پای کارگر کار کردم... خدا رحممان کرد که به شما آسیبی نرسید. امسال بخاطر شرایط من، کارگر آقا آمد که بسیار بسیار بهتر بود!

عاشق خانه تکانی و حال و هوای اسفند هستم...نرم نرمک میرسد اینک بهار...خوشبحال روزگار خجالت 

دیروز بابا و بابابزرگ رفتند اصفهان چهلم آقا جون. مامان جون هم فردا از مشهد میاند انشالله...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ღ¸.• یه مامان ِ شیطون •.¸ღ
9 اسفند 92 22:28
چقد ناااازه این گل پسر
خاله مریم
10 اسفند 92 2:29
من ماءده هستم ولی در جهت تلافی و بامزگیه بیشتر خودم رو خاله مریم معرفی کردم خسته نباشی خوش به حالت من که امسال دست به سیاه وسفید نمیزنم آخه تابستون اسباب کشی داشتیم تازه تابستون آینده هم داریم(به امید خدا) ولی خب بالاخره یه جاهایی مثل کمدا مرتب کردن میخوان راستش حالش نیست باید باهات حرف بزنم یه کم ازت روحیه و انرزی بگیرم
خاله ستاره
10 اسفند 92 9:55
خسته نباشی عزیزم منم روحیه و انرزی می خوام اگه الان خونه ما رو ببینی داغونه! کارگر میاد و میره و کثییییییییفه
الی
10 اسفند 92 10:56
خاله پرکار و پرتلاشم خسته نباشید