آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

از مامان به نی نی

فرشته ای به نام محمدحسین

1392/12/13 17:04
نویسنده : مامان مریم
178 بازدید
اشتراک گذاری

اگر آمدنت را ندیده بودم  گمان میکردم فرشته ای از آسمان هستی... پسرکم وجود من تاب و تحمل عشق تو را ندارد... کمتر شیرین زبانی کن...

 

 

ای تموم بچه هام فدای تو یا حسین. این گلم نثار کربلای تو یا حسین

ای پدر و مادرم فدای تو یا حسین. زندگیم فدای کربلای تو یا حسین 

 

پ.ن: از دیروز برای گل پسر تواشیح و نواهای جدیدی میگذارم. ساعات بیداریش کمی بیشتر شده و به طبع آن وقت بازیش بیشتر... محمد حسین  به تنهایی با جغجغه هاش بازی میکنه و توپهاشو براحتی تو دستش میگیره. از دیروز هم پاهاشو کامل بالا میاره و سعی داره به سمت دهانش نزدیک کنه نیشخندبه کمک بابایی هم خیلی سریع دمر شدن رو یاد گرفت. البته هنوز به تنهایی نمی تونه دمر بشه.  تنها مشکلم کم شیرخوردنشه ناراحت

108 روزگی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 16:33
واقعا که فرشته ان خوابیدنشوببین
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 16:33
این وبلاگیه که کارهامواونجا میزارم یه نگاه بندازببین برانینیتون لازم ندارین چیزی اگرنخواستین نظربذاری هاااااااااااا http://manvanamadiham.blogfa.com/
خاله ماءده
13 اسفند 92 21:53
مریم نگران نباش دوست جونم فاطمه یکتا هم از پایان ۲ ماهگی شیر خوردنش خییییلی کمتر از قبل شد منم خییلی ناراحت بودم ولی رشدش رو نمودار بود الان هم خدارو هزار مرتبه شیر خوردنش خییلی بهتر شده نمیدونم شاید انتظار من از شیر خوردنش عوض شده بچه ها هم مثل ما آدما بزرگا نیازشون رو تامین میکنن و خودشون رو گرسنه نمیزارن اگر حالش خوبه و خوابش خوبه و بی تابی نمیکنه یعنی سیره و بیشتر از این بدنش به شیر نیاز نداره.
خاله ستاره
14 اسفند 92 9:20
مریم دعا کن خدا از این فرشته ها به منم بده اگرچه من مثل تو خوب نیستم ولی خدا خیلی مهربونه امیدوارم خدا به پدرش نگاه کنه نه من این گلم نثار کربلای تو یاحسین همیشه اینو با خودم می خونم
مامان آینده
15 اسفند 92 22:32
سلام. واقعأ فرشته است. مامان آینده