آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

از مامان به نی نی

پسرک چرخان من!

1392/12/15 21:09
نویسنده : مامان مریم
153 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هر سری که رو تشکت میذاشتم به قاعده ی 90 درجه میچرخیدی... فدات بشم فسقلک شیطون...

فردا میلاد حضرت زینب س هست. سال پیش در چنین روزی ازمایش دادم و عصرش با ازمایشگاه تماس گرفتم و با کلی خواهش و تمنا جواب را فهمیدم. همانجا سجده ی شکر کردم و بلند بلند گریه کردم... چهار سال پیش هم در چنین شبی (شب میلاد) من و اقای همسر به هم محرم شدیم... یادش بخیر، حاج اقا لواسانی خطبه عقدمان را خواندند... 29 فروردین بود...

پ.ن1: فردا امتحان دارم. دعا کن هر چی خیر و صلاحه برامون پیش بیاد. خجالت

پ.ن2: شیفته ی نجواهای پدر و پسر هستم. (در باب گردن و لپ نیشخند )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مائده
17 اسفند 92 1:16
عزیزم مبارک باشه مریم من امتحان رو باز هم ندادم فقط ذوست دارم به سازمان سنجش پول بدم. من هم تلفنی ج آزمایشم رو گرفتم با دانشگاه رفته بودم جمکران و تو اتوبوس بودم جا خوردم..............