آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

از مامان به نی نی

محمدحسین کسل و بداخلاق

1392/12/17 16:57
نویسنده : مامان مریم
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه گل پسر

امروز برای اولین بار به تنهایی دو مرتبه در جلوی چشمانم دمر شدی.

جدیدا یاد گرفتی پاهای کوچولوتو رو هم قرار میدی. درست شبیه ادم بزرگا...فدای شما بشم...

مرواریدهای محمدحسین لطفا سریعتر بیرون بزنید. پسرکم طاقت درد ندارد. خیلی بی تاب است. خصوصا بدون پستونک...

 

پ.ن 1: دو شب گذشته محمدحسین طوفانی به پاکرد. طوری که در شب کنکور مامانی ساعت 12 اومدند خونمون جهت کمک... عزیزکم بدقلقی و بداخلاقی به شما نمیاد... چرا بدون پستونک بی تابی... الان  پستونک اضافی زینب رو بهت دادم تا خوابت برد. خیلی سردرد دارم...

پ.ن 2: کنکور به افتضاحی هر چه تمامتر برگزار شد و به اتمام رسید. هر سال بدتر از پارسال... واقعا با سالهای پیش قابل مقایسه نبود! کاش 3-4 سال زودتر متولد شده بودم. این جمله را دکتر هم گفتند... بعد کنکور خانه مامان رفتیم و شب هم امامزاده حمیده خاتون. و اینچنین شد که پستونک محمد جا ماند... و پستونک زاپاس پیدا نشد... 

112 روزگی

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مائده
18 اسفند 92 0:16
عزییییییییزم انگار بد قلقیاشون هم زمان شده نقلی هم چند روزه دیگه سکوت قدیم رو نداره خودم چشش کردم مریم خودم... انقدر آروم بود که میومدم میدیدم وسط بازیش دمرو شده و خودش خوابش برده نه شیری نه پستونکی....... ولی الان پدرمون رو در میاره تا بخوابه. یعنی اون روزا دوباره بر میگردن
خاله ستاره
20 اسفند 92 9:52
ای جونم گل پسرم پستونکش رو می خواسته عزیزم یه ماچ گنده از طرف خاله