آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

از مامان به نی نی

پسرک سینه خیز من!

1393/1/26 19:28
نویسنده : مامان مریم
266 بازدید
اشتراک گذاری

محمدحسین جان امروز بعداز ظهر سینه خیز رفت... انشالله روزی رو ببینم که در جبهه های نبرد سینه خیز بره دل شکسته خودتو کشیدی جلو و اسباب بازی هاتو برداشتی...البته قبل از این هم از این کارها میکردی، اما امروز خیلی مشهود بود.

امروز بعد از چهار ماه بالاخره باباجونو راضی کردم تا بریم چکاپ. از شانس بد من، دکتر نیمد و همگی ناراحت شدیم و خسته و نالان برگشتیم خانه. میخواستم بعد دکتر برم خرید که مامانی نگذاشتند برم. عوضش یه نهار مفصل خوردیم و دوتایی خوابیدیم. خوشمزه خلاصه امروز هیچ کار مفیدی نکردم.

خیلی این روزا با هم بیرون میریم. دارم فکر میکنم اگر کالسکه نبود دست مادرا تو همون ماه اول میشکست... من که پمج دقیقه هم نمیتونم... حتی سر شستن هم مشکل دارم.  

راستی دبروز بعد از مدتها دوتایی حمام رفتیم و بابایی شمارو تحویل گرفت. بعد هم کیک تولد پنج ماهگی شما و شام تولد (پیتزا) خوردیم.

امشب پایین دعوتیم. شیرینی خرید سولاردام نیشخند انواع غذاهای طبخ شده در فر خوشمزه بعد از شام هم میریم خانه مامانی. باباجون فردا میرن سفر. ما هم میریم گشت و گذار چشمک قراره با دانش آموزا بریم پارک بانوان. ظهر هم میریم حوزه.

 

چقدررررررررررر پراکنده حرف زدم وقت تمام

پسندها (1)

نظرات (0)