آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

از مامان به نی نی

محمدحسین دندون دار می شود!!

1393/5/20 0:49
نویسنده : مامان مریم
136 بازدید
اشتراک گذاری

دیری دیرینگگگگگگگگگگگ!!!

بله! بلاخره جوجک ما هم دندون دراورد! زیبا امروز وقتی تو آژانس بودیم تا بریم اتلیه، زنعمو جون دیدند. خیلی هیجان زده شدم و تعجب کردم چرا خودم متوجه نشدم. همون موقع سریع به بابایی و مامانی و مامان جون اطلاع دادمچشمک و مامانی گفتند که دیروز وقتی با قاشق خوراکی میدادند فهمیدند ولی بیرون نزده بودهسکوت خلاصه کلی هیجان بابت دندون جوجک! فعلا هم که نمیشه عکس بگیرم. اصلا و ابدا امکان عکاسی از دندون همایونی وجود نداره غمگین

اما جونم بگه از دومین اتلیه محمدحسین که جونمو به لبم رسوند گریه آقایی که قبلش خوب خوابیده بود و تو ماشین کلی شادی میکرد به محض رسیدن بدقلق شد و اصلا نمی شست! خلاصه با یه بدبختی و فلاکت ازش عکس گرفتیم. پشت صحنه یه سری عوامل بودند فقط مخصوص خندوندن پسری! بنده خدا زنعمو کلی زحمت کشیدند تا محمدحسین جان مادر بخنده خندونک 

خیلی خسته ام انشالله گلچین عکسهاتو برات میذارم عزیزدلم...

 

پ.ن: دیروز هری پاتر شده بودی و با جارو خاک انداز خونه رفیق!! انقدری که وقتی بلندت میکردم از کنارشون جیغ میزدی و مجبور بودم بدم دستت تا باهاشون بازی کنی و حتی توی بغلم هم دسته بلنده جارو رو گرفته بودی. خیلی بامزه بود. کلا به لوازم خونه علاقه عجیبی داری من جمله غذاساز و ماشین لباسشویی. 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله مائده جون
20 مرداد 93 17:00
عزيييييزم مباركه دندون كوچولوت خاله ناااازم تو فرشته كوچولو هي داري بزرگو بزرگتر ميشي و من نميبينمت كاش بشه كه يه روز بياييد پيشم خدارو هزار مرتبه شكر كه دندون در آوردنت هم راحت و خوب بود بس كه تو ماهي پسر گل قربونت برم مائده جونم. منم خیلی دلم میخاد بیام خونتون عزیزدلم