آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

از مامان به نی نی

روزهای رمضان

1394/4/9 1:06
نویسنده : مامان مریم
501 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت است از هنرنمایی ها و شیرین سخنی های پسرک پاییزیم چیزی ننوشته ام.. دلم گرفته از گذر زمان و این تلاش و هیاهوی ما!! خدایا آرامشی، استراحتی...

 

محمدحسین شیرینتر از دیروز می شود. شیطنتش بحدی شده که در یک روز 5 جای صورتش زخم شد!! نمیدانم از کجا بگویم. فعلا سرمان گرم دیدارهای نغز و شیرین رمضان است.. محمد خیلی خوب صحبت می کند. اگر بخواهم از کارهایش بنویسم یک دنیا عاشقانه مادری باید مشق کنم... بلطف خدا اوضاع زندگی خوبِ خوب است فقط دانشگاه بیچاااااااااااااااااره ام کرده... روزه داری نیز هم!!!

 

کلی عکس در صف آپلود می باشند. انشالله بعد از اتمام پروژه های کاری با کلی عکی از گل پسر، دفتر خاطراتش رو رنگی میکنم... فعلا چند تا عکس دم دستی میذارم تا بعد!

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مسئول سایت نی نی عکس
9 تیر 94 13:26
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
مامانی دخمل بلا
17 تیر 94 3:52
بی علی اصل عبادت باطل است / بی علی هر کس بمیرد جاهل است / بی علی تقوا گلی بی رنگ و بوست / بندگی همچون نماز بی وضوست .... ایام سوگواری و شهادت امیر مؤمنان , حضرت حد تسلیت باد ... ............... شب قدر است و طی شد نامه هجر / سلام فیه حتی مطلع الفجر . . . ..... من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم , و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ... التماس دعای مخصوص دارم در این شبهای خاص و نورانی و عزیز