آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

از مامان به نی نی

صلوات!!

1394/6/14 23:52
نویسنده : مامان مریم
398 بازدید
اشتراک گذاری

بله، از دیروز متوجه شدم که گل پسر صلوات را کامل و با عجل فرجهم می گوید! این کشف زمانی صورت گرفت که در بغلم جلوی ضریح حضرت عبدالعظیم حسنی بودیم. با هر صلوات مردم، محمد هم صلوات میفرستاد و باران بوسه های مادر بر صورت ماهش جاری میشد... چقدر آن لحظه سرمست بودم.. از خوشحالی گریه میکردم.. چقدررر منتظر این روزها بودم... چقدر منتظر گفتن یا عباس و یا حسین تو بودم.. چقدر برای نماز خواندنت انتظار کشیدم... چقدر از داشتنت حس غرور میکنم....

 

پ.ن. 1: البته وقتی با ذوق به پدر خبر را گفتم ایشان گفتند که قبلا هم صلوات گل پسر را شنیده بودند. فقط گاهی و عجل فرجهم را نمی گوید!سکوت

پ.ن. 2: مکالمات ما با محمدحسین:

بابا کجا میره؟ شیکت (شرکت)

عپان کجا میره؟ مدرسه

عمو علی کجا میره؟ س پ اه

عمو صادق کجا میره؟ اداره

مامان جوون کجا میره؟ مدرسه 

مامان مریم کجا میره؟ دانشگاه 

و....

پ.ن. 3: خیلی وقتست که به من مامان مریم و مامان خانوم میگوید! اصلا و ابدا مامان یا حتی مریم نمی گوید. تمام این شیرین زبانی ها حاصل دسترنج مامانی هست :) با تلاشهای من، به جای حمید هم، بابا حمید میگوید!

 

دلبرک خوش سخن ماست محمدحسین...

 

پ.ن. 4: مجدد پدر سفر هستند. هفته پیش هم سفر بودند. هفته بعد هم همینطور... خدایا کمکم کن در امتحانات تو صبور باشم.... هفته بعد هفته سختیست! امتحان جامع برگزار می شود...

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مگی و شروین
15 شهریور 94 0:09
فروشگاه اینترنتی نازگل فروشگاه گل کریستال مخصوص خانم های با سلیقه آدرس: http://foroshgah2015.loxblog.com