آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

از مامان به نی نی

تو نزدیکی

1394/12/29 7:19
نویسنده : مامان مریم
657 بازدید
اشتراک گذاری

 نزدیکی که ماهی ها به سمت خونه برگشتن/ به عشقت راه دریا رو بازم وارونه برگشتن
تو این دنیا یه آدم هست که دنیاشو تو می بینه/ کسی که پای هفت سینت یه عمر سیب می چینه
کنار سبزه و سکه کنار آب و آیینه/ تموم لحظه های شب سکوتت هفتمین سینه
تو هم درگیر تشویشی مثه حالی که من دارم/ برای دیدنت امشب تموم سال بیدارم
هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه/ یه حسی تو دلم میگه تو نزدیکی به این خونه
هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه/ یه حسی تو دلم میگه تو نزدیکی به این خونه
کنار سبزه و سکه کنار آب و آیینه/ نموم لحظه های شب سکوتت هفتمین سینه
تو هم درگیر تشویشی مثه حالی که من دارم/ برای دیدنت امشب تموم سال بیدارم
تو نزدیکی که ماهی ها به سمت خونه برگشتن/ به عشقت راه دریا رو بازم وارونه برگشتن
تو این دنیا یه آدم هست که دنیاشو تو می بینه/ کسی که پای هفت سینت یه عمر سیب می چینه
هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه/ یه حسی تو دلم می گه تو نزدیکی به این خونه
تو هم درگیر تشویشی مثه حالی که من دارم/ برای دیدنت امشب تمام سال بیدارم

 

 

 

پ.ن: این موزیک بسیار بسیار برایم خاطره انگیز است.. حال و هوای اسفند 89 و عید 90 را دارد.. آه از خاطرات جوانی...

پسندها (1)

نظرات (0)