آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

از مامان به نی نی

خداحافظی با نوزادی

1392/9/22 18:14
نویسنده : مامان مریم
139 بازدید
اشتراک گذاری

هو الطیف

صبورم، پسرم، عشق مادر سلام...

امروز روز 28 تولدتون هست. از فردا مرحله نوزادی به اتمام میرسه و وارد مرحله شیرخوارگی میشید. بابایی هنوز برنگشتند. از دیشب خیلی دل درد دارم. شما هم دیشب 1 ساعت تمام جیغ میزدی و نا اروم بودی..تازه تو بغل من نا ارومی هات بیشتر میشد...کلی عرق نعنا و چای نبات هنوز افاقه نکرده. تازه مشکل سرماخوردگی و دلتنگی هم اضافه شده. کل امروز خواب بودم...شکر خدا امروز بهتر خوابیدی. اما تا ظهر بهت شیر ندادم و خیلی اذیت شدم. غروب هم با مامانی فتید حمام که یه اتفاق خیلی بد افتاد و کلی گریه کردم. کلا از صبح اشکام سرازیره... امیدورام هر دومون بهتر بشیم و باباجون هم زودتر بیاند...

پ.ن: دیروز خیلی شیرین کاری میکردی. وقتی باهات صحبت میکردیم با دقت به ما نگاه میکردی. شب بعد از شام هم دیدیم زیر لحافت داشتی انگشت شستت رو میخوردی و خیلی ناناز بودی...

فدای انگشتهای کشیده ات...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ننه علي
25 آذر 92 16:43
عزيزم حالا حالا ها بايد اين جيغارو تحمل كني علي هم دقيقا همين طور بود چك كن ببين اون موقع ها كه جيغ ميزنه شيرت كم نيست ؟