آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

از مامان به نی نی

عکس دو ماهگی

1392/10/25 1:15
نویسنده : مامان مریم
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مادر.

بنا به دلایل فنی، واکسن شما به پنجشنیه موکول شد. این هم از عکسهای دیشب و امشب.

این دیشب بعد از رفتن خاله ها.

 

این امروز صبح. محمد حسین و جغجغه ی محبوب چشمک

 

 

این عکسا هم برای امشبه.

 

 

لا حول و لاقوه الا بالله...

پ.ن 1: خاطرات شیرین دو ماهگی شما هم باز به سولدوش گره خورد. البته این تارت های خوشمزه زحمت خاله ستاره و خاله نگار  جونی هست.

پ.ن 2: کلی عکسهای بامزه در گوشیم دارم که الان به علت خستگی قادر به گذاشتنشون نیستم. اینقدر قشنگ بودند که  بابایی سریع بردند برای بابابزرگ بلوتوث کردندقلب همگی عاشقتیم شیرینکم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

❤خونه نمدی❤
25 دی 92 8:38
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن گیفت تولد -گیفت نوزاد-گیفت دندونی کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
خاله ستاره
25 دی 92 13:35
وای مریم من عاشق محمد حسین شدم بس که ماهه. دو تا فیلم موقع ماساژ نگار ازش گرفتم برات می فرستم. آقامون غش کرد نشونش دادم قربونت برم عزیزم. انشالله نی نی خوشگل شما. اخجون فکر کن کلی هم بازی میشن! من هر رزو میام خونتون :دی
خاله سمانه
26 دی 92 1:01
دوماهگیش مبارک ایشالا واکسنش خیلی راحت باشه