آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

از مامان به نی نی

محمدحسین بلبل زبان ما با پوشک خداحافظی کرد!

1394/11/13 3:45
نویسنده : مامان مریم
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه بهترین و عسل ترین پسر دنیا!!! هر چه از شیرینی و حلاوتت بگویم کم است! انگار ثانیه ها کش می ایند تا من بیشتر و بیشتر ذوب در تو شوم! شیوه سخنوریت خاص و دوست داشتنی است!

 

 

-مامان مریم قشنگ! بخند! مامان خودتو لوس نکن! نگران نباش! الهی دورت بگردم!!! مامان! با من دوست میشی؟ بخند! نراحتی؟ خوشحالی؟ چی شد؟؟

-دوستت دارم! عاااااشقتم ( با لحن خاص و زیر لب!! این حرف را از خودم یاد گرفتی که هر روز در گوشت زمزمه -میکردم) بوس بوس جناب خان میگه!! 

-انقدر بلا هستی که به محض خرایکاری و ویرانی فوری ببخشید یا ببخشیدااااااا میگویی و مارا میخندانی!!

-گاهی که اسمت را میپرسیم میگویی حسن! محمدحسنم! و من کیف میکنم از این نام.. و من پر میشکم به خاطرات بارداری....

-به نام خدا محمدحسین معراج پور سرباز امام زمانم! میخوام امریکا و اسرائیلو بکشم! میخوام مامانجی رو با هواپیما ببرم مشهد!!! و....

-روزی هزار بار به شرکت وماموریت میروی!

-هر روز عصر تا آخر شب تقریبا پایین خانه مامانی هستی و...

-تیکه کلام همیشگیت دایی عرفان است و من چقدر سرمست میشوم از این علاقه! البته به زنعمو زینب هم علاقه خیلی عجبیی داری!

-از 26 دی ماه با پوشک خداحافظی کردی که به لطف خدا و اهل بیت تا اینجا عالییییییییییییی بودی! من فقط امتحانی یک روز اینکار را کردم که بخاطز امادگی شما و تعجیل در امر شستشوی فرشها، این اقدام ادامه دارشد!

شنبه سمینار سختی داشتم و انشالله شنبه بعد تمام کارهای محوبه دوران دانشجویی تمام می شود و دوران کاندیدایی من آغاز میشود! خرسندم از جلو رفتن درس.. خدایا من میدانم تمام اینها از فضل و کرم توست! هر چه دارم از فضل پروردگار و برکت محمدحسین است!

پدر فردا عازم سفر هستند! برای همین امشب تولد مرا در  خانه مامانی برگزاری کردند و خیلی غافلگیر شدم...

باقی بماند برای بعد!

13 دی ماه! ساعت 4 بامداد

پسندها (1)

نظرات (0)