آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

از مامان به نی نی

مادر خوبی دارم میشینه توی خونه میبافه دونه دونه

1392/4/18 20:43
نویسنده : مامان مریم
452 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی کوچکم انقدر عاشقت هستم که حاضرم برایت هر کاری بکنم...کارهایی که شاید تا چند صباح قبل دون شان خود میدانستم و عارم می آمد...امروز برای تهیه شال و کلاه زمستانی شما چند کاموای خوشرنگ خریدم...با هر دانه ای که میبافم برایت والعصر میخوانم و صلوات میفرستم...دانه های خوشبختیم را یک به یک، با یاد تو عجین میکنم...تو پس از مادرم، نزدیکترین موجود به من هستی...حرکات دست و پا و ضربان قلبت با جانم آمیخته هست.. و روزی هم من اینگونه درون مادر خویش با او عشق بازی می کردم...نازنین طفلم برایم دعا کن. در استانه ی ماه مبارک رمضان دلم گرفته است مادر!شما از خدا گشایش همه ی امور را بخواه! خدا بچه ها را دوست دارد! زیارت عاشورا با صدای باسم کربلایی گوش میدهم و شما یگانه پسرم شیطنت میکنی...فدایت شوم! حتما در حال عرض ارادت به ارباب خود هستی...حتما شما زودتر از من به سجده میروی...

انی سلم لمن سالمکم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ستاره
19 تیر 92 9:48
آفرین مامان مریم جون با سلیقه
خیلی خیلی التماس دعا
دلم لک زده برای کربلا


خدا کنه نتیجه کار خوب از اب در بیاد :دی محتاجیم به دعا عزیزم. منم..گریههههههههه
بانو
19 تیر 92 10:55
آفرین به مامان هنرمند!
قبول باشه دعاهاتون
التماس دعا


قربونت برم سمانه جان. از شما هم قبول باشه. محتاجیم به دعا
الی
19 تیر 92 11:27
مامان به این مهربونی و مومنی کم پیدا میشه.خوش بحال محمدحسین که همچین مامان بزرگی داره....مامان مهربون تو این ماه پربرکت مارو هم از دعاهاتون محروم نکنین


ای بابا خواهری. این حرفا چیه؟؟باورت میشه هروقت میخوام محمدحسین رو تصور کن چهره امیرعلی جوجو میاد تو ذهنم