آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

از مامان به نی نی

مهمانی خدا

1392/4/19 19:51
نویسنده : مامان مریم
140 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم، محمدحسین جان

امروز روز اول ماه مبارک رمضان هست. سال قبل اصلا تصور نمی کردم سال آینده روزه نگیرم و شما در دلم باشی...چقدر ذوق دارم از حضور شما!

ماه رمضان انسال حال و هوای دیگری برایمان دارد...سحرها و افطارها غذا آماده میکنم و در کنار پدرت بر سر سفره مینشینم...

نمیدانم دم افطار چرا دلم طوفانی شده...دوستت دارم همه وجودم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرزو
20 تیر 92 7:47
خوش به حالت محمد جان چه مامانی با ذوق و مومنی داری قدرشو بدون
آرزو
20 تیر 92 7:50
راستی مریم جان تو الان دلت پاکه و دعاهات مقبول
تورو خدا مارو بی نصیب نذار
به حق این ماه عزیز خدا گل پسرتو سالم و سلامت میذاره تو آغوشت و مطمعن باش هرچند نمیتونی روزه بگیری اما همینکه دلت پرکشیده واسه ماه رمضان ثوابشو بردی با اون هدیه خدا که تو وجودته...


فدات شم عزیزم. شما برای ما دعا کن.
خاله ستاره
22 تیر 92 9:39
وقتی دلت طوفانی ميشه منو يادت نره خيلی التماس دعا دارم
مامان ریحانه
23 تیر 92 17:52
سلام عزیزم.ایشالا سال دیگه یه فرشته کوچولو سر سفره افطار هست که به امید خدا اجازه نمیده مامانش سفره اماده کنه.خیلی التماس دعا


الهی :دی محتاجیم به دعا دوستم