آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

از مامان به نی نی

غروب جمعه

1392/6/1 20:04
نویسنده : مامان مریم
141 بازدید
اشتراک گذاری

دلم گرفته...بابایی که نیستند...تو خونه تنهام..خاله فاطمه و فهیمه از پیشمون دیروز رفتند. خیلی خوش گذشت بهمون....دیشب رفتیم دعای کمیل حاج منصور حرم حضرت عبدالعظیم به همراه مامانی و عمو صادق. تو راه هم حلیم و نون سنگک خریدیم و زدیم....بابایی امروز گفتند شاید فردا برگردند. قرار بود پنجشنبه هفته بعد بیان..کلی ذوق کردم...

دم اذان تنها دعام اینه...ظهور اقا امام زمان و اینکه

خدا کنه تو سالم و صالح باشی پسرم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مادر منتظر
1 شهریور 92 20:11
سلام
وبلاگ قشنگی دارین
منم منتظر یه دخمل بلام که قراره به امید خدا دی ماه بیاد توی خونمون انشاالله
مواظب خودت باش
منم خیلی به تکونای نینیم عادت کردم اولین باری هم که تکون خورد ماه رمضون بود. انگار دنیارو بهم دادن
من شمارو لینک میکنم با اجازه
به وبلاگ ما هم سری بزنید خوشحال میشیم


ممنونم. انشالله گ دختر شما هم به سلامت به دنیا بیاد.
ریحانه
1 شهریور 92 20:23
سلام داداشم سالمه!!!
سماء
1 شهریور 92 23:43
سلام عزیزم

مریم جونی چرا تنها موندی عزیزم.می گفتی میومدم پیشت.
کاشکی میرفتی خونه مامانتینا.
انشاالله که همسری با سلامتی برگردن.
نی نی هم سالم و صالح بیاد.

امام زمانمونم انشاالله سلامت باشن و
ظهور کنن.

التماس دعا خواهری.


قربونت برم سما جونم. امروز فقط تنها بودم. مامان اینا سفر بودند. دوست داریم خاله سمای هنرمند
سماء
1 شهریور 92 23:59
مریم جونی نباید با من تعارف می کردی.
به خدا بدون تعارف بهت اوون شب گفتم که کاری داری بیام همراهت.

خوب میومدم پیشت .

دیگه نبینم تعارف کنیا.من دوست دارم ببینمت عزیزم.
مراقب خودت باش.
در پناه حق.


سمایی بیا بغلم....مرسی عزیزدلم. خیلی لطف داری. شرمندم میکنی جیگر. بوسسسسسس
سماء
2 شهریور 92 0:03
بانو
3 شهریور 92 13:02
سلام مریم جون خوبی عزیزم؟
زیارت قبول
ایشالا همسری به سلامت برگردن
مراقب خودت باش



ممنون عزیزم. قربونت برم.