آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

از مامان به نی نی

روزهای اخر

1392/8/20 19:37
نویسنده : مامان مریم
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر مامان! سلام به محمد حسین عزیزتر از جانم.

پسر خوبم امروز روز حضرت علی اصغر بود. امشب هم شب حضرت علی اکبر..به هر دوی این حضرات ارادت خاصی دارم...این روزها یکی از دعاهام حرکت شما تو مسیر بندگی و اطاعت از امام زمان (عج) هست..و انشالله شهادت شما در این راه...

 

دیشب مامان جون خواب شما رو دیدند. یه پسر سرخ و سفید که وقتی پستونک و شیشه میبینه اد دد میکنه قلب مامان میگفتند تو خواب کلی کیف کردند. همون روز اول پا میگرفتی....وای خدا! یعنی میشه پسرم به خوبی این خواب ها باشه؟؟

دیشب هم کلیه وسایل خانه مامان جون بالاخره رسید. مامان جون مبل و میزنهارخوری وتخت و کمد دم در رو عوض کردند. خیلی دلم میخواست برم ببینم امروز. اما امان از هوای آلوده!

این روزها کارم شده استراحت و خور وخواب! البته شب ها بعد نماز یه کوچولو کار میکنم که حسابی کمر درد میشم! امروز از اتاقت و لباسهات عکس گرفتم بالاخره! دیشب هم کمد و کشوهارو تمیز کردم.

از مامانی بگم که هر شب سورپرایزم میکنند . بعد هیئت که میایم خونه یه غذای هیجان انگیز میارند برامون. منم همون لحظه در دم میخورم خوشمزه خیلی خیلی اشتهام زیاد شده! فکر کنم هر دومون غول شیم دیگه گریه بابا جون دیشب قول دادند بعد اومدن شما و بزرگتر شدنت منو ببرند باشگاه!! آخه افسردگی حاد گرفتم! 

من برم به کارهام برسم پسرم. خیلی خیلی دوستت داریم آقا محمد حسینم! انشالله راحت و سالم به دنیا بیای عزیزدلم!

39 هفته تمام! و به روایتی 39 هفته و 4 روز!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ستاره
21 آبان 92 9:12
بابا جان این آقا محمد حسین چرا نمیاد من دلم آب شد!