آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

از مامان به نی نی

17 روزگی و دردسرهای من!

1392/9/11 17:14
نویسنده : مامان مریم
157 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله

سلام به آقا محمدحسین عزیزتر از جانم

این روزا کم کم داری هوشیار میشی و خیلی بیشتر از قبل حضور ما رو حس میکنی. وقتی بیداری دوست داری شیر بخوری یا تو بغلم باشیقلب. خواب روزت بعد از روز 14 ام به شدت!! کاهش پیدا کرده. فقط بعد از ظهرها 3-4 ساعت نهایتا میخوابی. اما دو هفته ی اول گاهی 9 ساعت هم میخوابیدی و تلاش های ما برای بیدار کردنت بی نتیجه بود. اصلا دلم نمیخواد بزرگ بشی..دلم مبخواد هر ثانیه ی این روزا به اندازه ی 1 ر.ز یا یک سال کش پیدا کنه... دوست دارم از لحظه های بودنت لذت ببرم...

خب حالا بریم سراغ آبروبری از شما:

از قبل تولد شما خیلی محتاطانه همه ی نکات رو بررسی کردم و هرگز لحظه ای شما رو بدون زیرانداز رها نمیکردم، شما روز پنجم تولدت، پنج بار پس دادی خجالت خوشبختانه جایی از خانه مامان جون آسیب ندید نیشخند پریشب هم رو فرش هال پس دادی! البته چون مطمئن نبودم به فرش رسیده یا نه بی خیالش شدم. جالبه تنها باری بود که نه پتو دورت بود، نه زیر انداز! ناراحت دیشب تا ظهر هم هر باری که عوضت میکردم شلوارت یا جیشی بود یا پی پی ای!!!  نمیدونم مشکل کارم کجا هست!!  تازه امروز دیدم پای ظریفت کلی سوخته! وقتی دیدم بغضم گرفت! آخه واقعا صبوری کرده بودی! فقط خوابت نمی برد! مادر فدای متانتت... من برم نماز! که این روزا پروژه ی سنگینی هست برای خودش! در حد بچه داری ذهنمو این فریضه ی الهی به خودش مشغول کرده!! خنده

 

محمدحسین مامان! عااااااااشقتم پسرکم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ننه علي
12 آذر 92 0:15
واي ياد روزاي اول تولد علي افتادم تاشير مي خورد تو بغلم مي خوابيداگه مي ذاشتمش توجاش شروع مي كردبه گريه هرچي بزرگ تر ميشه انگار ازش دور ميشم دلتنگش ميشم
خاله ستاره
12 آذر 92 9:03
شاید پوشکش مناسبش نیست، یا کج می بندی براش عزیز دلمه فسقلی یه ماچ گنده از طرف خاله ستاره
خاله سمانه
13 آذر 92 23:43
حالا هر چی میگذره خوابش کمتر و کمتر میشه خودتو برای روزهایی که اصلا نمیخوابه آماده کن در مورد پس دادن هم روزهای اول همینطوره، مخصوصا نوزاد پسر! سعی کن 2-3 ساعت یکبار عوضش کنی و به مدت طولانی هم یه مدل نخوابه. جابجاش کن تا ایشالا دیگه پس نده. ممنون عزیزم از راهنماییت.بوسسس