آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

از مامان به نی نی

20 روزگی پسرکم!

1392/9/14 15:03
نویسنده : مامان مریم
137 بازدید
اشتراک گذاری

بسم حق

سلام به پسر پستونک خور مامان

الان کنارم تو کریرت خوابیدی و تند و تند پستونک میخوری...الهی فدات بشم که همیشه دلت میخواد میمی بخوری! ولی شیر بیش از اندازه برات خوب نیست و دل درد میشی یا بالا میاری. برای همین اجبارا بهت پستونک دادم! با اینکه اصلا دلم نمی خواست!گریه بار اولی که دیدم پستونک تو دهنته رفته بودم حمام. اومدم بیرون دیدم رو تخت داری تند تند پستونک میخوری. بغضم گرفت اما جلوی گریمو گرفتم. اون لحظه واقعا به معصومیت دوران نوزادی پی بردم قلب

 

دیشب منو شما دل درد بدی شدیم (بخاطر آلوهایی که بابابزرگ جون از اردبیل آورده بودندناراحت) بمیرم برات که خیلی اذیت شدی نازنینم. شاید امشب یا فردا ظهر بریم خانه مامان جون.

راستی بابایی قراره برند ماموریت! این ماموریت قرار بود اواخر ابان باشه اما بخاطر گل روی شما عقب افتاد تا باباجون بیشتر پیش شما باشند قلب دیشب چند تا عکس تو بغل بابایی ازتون گرفتم اما زیاد جالب نشد! خیلی دلم میخواست برای نوزادی آتلیه میبردمت اما نشد! انشالله یه زمان مناسب دوباره به خاله سما زحمت میدیم.

 

به هر بزم و هر کوی و هر انجمن/ سرم خاک پای حسین و حسن/ پدر در هر دو گوشم سرود این سخن/ که ای نازنین طفل دلبند من/ حسینی بمان و حسینی بمیر/ امیری حسین و نعم الامیر

 

بوس برای پسر 20 روزه ی من ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ننه علي
14 آذر 92 20:41
نازي گلم الان دقيقا مي تونم 20روزگيه علي به ياد بيارم خوبه كه پستونك مي خوره برا اينكه وقت فراغت بيشتري داري اما از يه لحاظ هايي هم خوب نيست از نظر بهداشتي مي گم هميشه مراقب باش پستونكش استريل باشه علي كه من هر كاري كردم پستونك نگرفت وقتي مي ذاشتم دهنش يك اوقي ميزد محمدحسین هم اوایل اوق میزد. اما با تلاشهای بی وقفه من بالاخره پستونک گرفت.
خاله سمانه
15 آذر 92 0:39
پستونک فرشته نجاته منم دقیقا 20 روزگی زهرا بهش پستونک دادم. برای یه مواقعی واقعا بدرد بخوره. ببوس این جوجوی پستونک خور رو اره واقعا خوبه. اما عادت کردن بهش خوب نیست! یه ثانیه نباشه همش گریه میکنه!!