آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

از مامان به نی نی

22 روزگی و بی خوابی پسرک

1392/9/16 21:37
نویسنده : مامان مریم
151 بازدید
اشتراک گذاری

بسم حق

سلام 

وقتی ادم همه ی وقتشو صبح تا شب تو نت تلف کنه! کل بارداری همه ی مطالب مرتبط رو زیر و رو کنه، حتی در دقایق قبل زایمان بیاد تو نت و خبر به این و اون بده، 4 روزگی پسرش چند ساعتی بیاد نت و از اون به بعد یاد بگیره موقع شیر دادن و خوابوندن نی نی بیاد نت!!  حاصل کار این میشه که با دیال آپ هم بیاد و نت گردی کنه! به بابای نامهربون ایمیل بزنه! وب گل پسر رو آپ کنه! سایت شبکه پویا بره (سفارش دایی) و...   البته این مادر معتاد (بخوانید وابسته) در تلاش یود جی پی ار اس موبایلش رو فعال کنه اما موفق نشد!!! 

محمد جان امروز رکورد زدی ! از ساعت 11 تا 7 شب بیدار بودی! گهگاهی لطف میفرمودی و خواب خرگوشی میکردی! دوستت دارم عزیز دلم! جگر گوشم! وصله ی جونم... عاشق وابستگیت به خودم هستم!! چقدر لذت بخشه این روزا....خدایا ممنونتم. هر چند میدونم عمل و زبان من قاصره از شکر... خدایا در نگهداری و رشد پسرم کمکم کن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ننه علي
17 آذر 92 2:50
سلام اينقد خودتو براي نوشتن خسته نكن مهم تويادموندن حس اين روزاس
مامان ريحانه
18 آذر 92 0:46
سلام عزيزم.واي كه گل پسرت حسابي مردي شده براي خودش.ببوس صورت ماهشو.در مورد مسافرت همسر هم منم دقيقا بعد از تولد ريحانه همين احساس رو دارم اما بايد صبور بود و سپردشون به خدا هر چي مصلحت باشه همون ميشه اين ناراحتي ما فقط خاطر بچه هارو آزار ميده.عزيزم قوي باش