آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

از مامان به نی نی

قرص های من!

1392/6/25 12:57
نویسنده : مامان مریم
724 بازدید
اشتراک گذاری

صبح ها بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب: دمیترون

بعد از شام: مولتی پریناتال

موقع خواب: فرفولیک

هر 8 ساعت: آموکسی سیلین

سه شنبه و جمعه ها: امگا3

روزهای فرد: کلسی کر

قبل از حمام: پماد گوش

و....

برنامه ی من برای خوردن و مصرف داروها...

کاش میشد مثل انواع ویتامین ها و املاح که توسط این قرص ها به شما می رسه، قرص ایمان، تقوا، حب اهل بیت و... وجود داشت، تا خیالم از این بابت هم راحت بود...خدا کنه سالم و صالح باشی پسرم!

 

 

در آستانه ی ولادت امام رضا (ع) هستیم. فقط تو می دانی چقدر دلتنگ حرم هستم...بخاطر وجود شما نازنینم این مدت هم سفر نمی روم. امیدوارم بعد از ورد شما به این دنیا، با هم به زیارت برویم...آخرین بار آذر ماه بود که رفتیم...آذر امسال هم می رود و ما مشرف نمی شویم. نمی دانم کی! اما امیدورام دی ماه، بهمن ماه با هر زمان مناسب دیگری، آقا اذن ورودمان دهند....

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

 

پ.ن1: چند روزی هست گوش درد امانم رو بریده. پنجشنبه عصر با بابابزرگ رفتم دکتر. گوشم شدیدا عفونت کرده. دکتر گفت سرماخورده!! واقعا جالبه! من تمام مدت از گرما در حال مرگ هستم، اونوقت گوش بی جنبم سرما خورده خنثی دیشب از دردش خوابم نبرد. تصمیم دارم اگر بهتر نشد عصر با بابایی برم دکتر دوباره. الان میخوام عنبر نسا دود کنم شاید بهتر شد!! خاله منصوره امروز صبح اومدن یه سر بهمون زدند. محمد حسین جونم برای بهبود اوضاع و شرایط همه خاله هات دعا کن...

پ.ن2: دیروز بالاخره مبل و میزنهارخوری مامان جون رو سفارش دادیم! خیلی خیلی خوشگله! مبارکشون باشه! مامان جون دیگه دارند به یمن ورود شما میترکوند!چشمک

پ.ن3: یکی دو هفته هست که قرص دمیترون را مصرف نمی کنم. شکر خدا در آستانه ی هشت ماهگی بهتر شدم! البته هنوز جرات صبحانه خوردن مفصل ندارم.از خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سمانه
25 شهریور 92 16:48
انشاالله بزودی قسمت بشه 3 تایی مشرف بشید پابوس آقا. حتما آقا پسرتون صالح و مومنه با این مامان خوبی که داره.
خاله ستاره
26 شهریور 92 11:34
مريم چقدر قرص می خوری!!!!! مواظب خودت باش