آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

از مامان به نی نی

ورود به ماه نهم

1392/7/17 17:18
نویسنده : مامان مریم
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوبم

تاریخ ها از دستم رفته..اما به احتساب تاریخ مادرت!! امروز  (34 هفته و 2 روز) وارد نه ماهگی شده ایم! تازه دیروز به این حقیقت پی بردم که این هفته ورد شما به 9 ماهگی هست! خیلی دلم گرفت! از اینکه بزودی بدن مادرت رو ترک میکنی! از اینکه از این به بعد، فقط و فقط به من تعلق نداری! بارداری با تمام سختی هاش خیلی خیلی شیرینه! حتی اگر تا 9 ماهگی تهوع و ویار شدید داشته باشی...دوستت دارم پسرم....

عکس شما و شکم قلمبه ی من در انتهای 8ماهگی (خواننده های وبلاگ! مدیونید اگر بخندید!! مشغول تلفن)

 

پ.ن: دیشب با بابایی رفتیم منوچهری و یه کیف خوشگل برای وسایل شما گرفتیم. بعد هم یکسره رفتیم پارک شهر و غذامونو خوردیم! غذا فوق العاده خوشمزه بود! خوشمزه ولی این گربه های بی همه چیز کوفتمون کردند گریه و بابا همش در حال مراقبت از منو شما بودنداز خود راضی (یه همچین مامان شجاعی هستم من! ) به حدی که وقتی اومدیم خونه مامانی اینا کمر درد شدیدی گرفته بودم و شما تا یک ساعت تکون نخوردی! خدا کمشون کنه الهیییییییییییییی!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مادر منتظر
17 مهر 92 22:35
سلااااااام مامانی خوب و مهربون محمد حسین کوچولو
خوبی عزیزم؟
نینی خوبه؟
دیگه چیزی به زایمان نمونده ها
من که دیگه طاقتم برای دیدن فاطمه جونیم خیلی کم شده. همش میگم کاش زودتر بیاد.
عزیزم چرا دیگه به ما سر نمیزنی؟
نکنه با ما قهری؟
حتما که سرت شلوغه.
مراقب خودت و پسر کوچولوت باش.
دیگه چیزی به اومدنش نمونده. خوش به حالت


سلام عزیزم. شما و دخملی خوبید؟ باور کن من چند بار سر زدم اما پست جدید نبود نظر بذارم.
خاله سمانه
18 مهر 92 17:36
مبارک باشه کیف پسری
میگم حساب کناب شما چه جوریه که الان وارد 9 ماهگی شدید؟
من 24ام هر ماه وارد ماه جدید میشدم!


ممنون عزیزم. 34 هفته و 2 روز شروع 9 ماهگی نیست؟ تو نی نی سایت خووندم. من هیچوقت شروع ماهم رو نمیدونستم دقیق. اما الان به حساب تاریخ پری 34 هفته و چند روزمه. یعنی تو 35 هفته هستم. 40 هفته هم 9 ماه و 9 روزه. شاید هم 21 هر ماه ورود به ماه جدیدمه. نیدونم!
مامان ريحانه
20 مهر 92 1:17
سلام عزيزم.ايشالا كه زود زود اين روزهاي سخت آخر هم به راحتي تموم ميشه و ني ني هم به سلامتي به دنيا مياد.ايشالا كهذايمان راحتي داشته باشي


ممنون گلم. خیلی دعا کنید.
سماء
20 مهر 92 14:18
ای جونم عشقم. نازی مریمی همین که دیدم کلی قربونت رفتم عزیزم. چقدر دلم می خواست میدیدمت الان ها.اوون روز هم تو فکر بودم اتفاقا. باز خوبه عکست رو گذاشتی دیدمت. بوس بوس
الی
28 مهر 92 10:42
خاله جون محمد حسین چقد بزرگ شدهسال دیگه شما با محمد حسین اینجوری میاید خونه مامان جون تا با هم بازی کنیم .بوووس برای پسر خاله کوچمولو