آقا محمد حسینآقا محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

از مامان به نی نی

نزول یک فرشته

1392/8/28 11:04
نویسنده : مامان مریم
237 بازدید
اشتراک گذاری

آقا محمد حسین بامداد شنبه (5:58 صبح) به روش سزارین (اورژانسی) در بیمارستان قمر بنی هاشم با وزن 2800 و قد 50 به دنیا اومد. 

زمینی شدنت مبارک پسرکم. هر ثانیه خدا را بخاطر داشتنت شکر میکنم...

لحظات مادرانه ام نه آن زمان که گونه ات را به گونه ام چسبانده ام، بلکه آن زمان که جواب آزمایشم را گرفتم، آن زمان که نگران جواب آزمایش های غربالگری بودم، زمانی که نگران حرکاتت بودم، نگران ضربان قلبت، دفع مکونیوم و بند ناف بودم آغاز شد...

اما

اقرار میکنم احساس ناب مادری ام از لحظه ی در آغوش گرفتنت آغاز شد...هرگز تصور نمی کردم مادری اینقدر لذت بخش و شیرین باشد..موجودی معصوم در این دنیا تنها به تو پناه می آورد...خدایا این لذت را نصیب همه کن... 


 

 

 

 

 

 

پ.ن: بر خلاف تصور پدرت هنوز 1 عکس درست و حسابی از شما نگرفتیم. این روزا اینقدر درگیر مهمونا و دردها و آلامم!! هستم که به کمترین چیزی که فکر میکنم عکس یادگاری هست!!! دیروز اولین حمام عمرت را رفتی و با شیوه ی آب دوستی ات ثابت کردی نی نی منو بابایی هستی! خاطرات روزانه و زایمان باشد برای بعد...

هنوز باورم نمی شود نوزادی که در آغوشم آرمیده و شیر میخورد پسر من است...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله سمانه
28 آبان 92 11:27
عزیزمممممم قدمش پر خیر و برکت باشه براتون ان شاءالله خدا حفظش کنه و همیشه زیر سایه اهل بیت باشه. ببوس این فرشته رو
فروش جامع ترین آلبوم خاطرات کودکان و نوزادان
28 آبان 92 12:16
سلام خوبيد--کوچولوتون خيلي نازه ماشااللاه راستي براي کوچولوتون آلبوم خاطرات کودکان گرفتيد فروش جامع ترين آلبوم خاطرات کودکي و نوزادان از مشخصات اين آلبوم منحصر به فرد شما مي توانيدخاطرات کودک دلبند خود را لحظه به لحظه ثبت نماييد از مشخصه هاي اين آلبوم ميتوان به شجره نامه پدر و مادر-محل عکس سونوگرافي-جشن سيسموني و هدايا-محل قرار دادن گواهي ولادت نوزاد-جشن نام گذاري-جدول قيمت ها در زمان تولد کودک--جدول واکسيناسيون کودک-تاريخچه درآمدن دندانها- آلبوم عکس و .... اشاره کرد ابعاد آلبوم30*22سانتي متر-وزن 840گرم- تعداد صفحات 72صفحه خاطرات و 7 صفحه آلبوم عکس با طراحي کاملا جديد ميباشد لطفا جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاهده محصولات ديگر شرکت به تک به سايت www.albomekhaterat.blogfa.com مراجعه بفرماييد www.albomekhaterat.blogfa.com www.albomekhaterat.blogfa.com www.albomekhaterat.blogfa.com 09376636021 تلفن ثبت سفارشات توليد و پخش شورت هاي آموزشي کودک (پوشک اموزشي براي اولين بار در ايران شورت آموزشي کودک چيست؟ )) هرگاه بخواهيد به کودک آموزش دهيد موقع دستشويي به شما اطلاع دهد مي توان از اين پوشکهاي آموزشي استفاده کرد از مزاياي اين پوشک اين است که اگر کودک دستشوي خود را اعلام نکرد به هيچ عنوان نم پس نمي دهد و همچنين قابل شستشو و استفاده مجدد است يکي از روشهاي اموزش کودک عکسهاي روي پوشک وقتي کودک ادرار ميکنه کم کم محو ميشه و مادر مي تواند بگه به کودکش که ببين ...اين عکس دوستاته ...اسمشون چيه و ... بعد بگه که دوستات دوست ندارند تو توي اين شورته جيش کني اگه جيش کني کم کم ميروند . تو که دوست نداري دوستات بروند جاي ديگه ...دوست داري؟ من فکر ميکنم که خيلي راحت مي توني بچه را از پوشک پوشيدن با کمک اين پوشکها معاف کنيم فروش به صورت کلي و جزعي و ارسال رايگان به تمام نقاط کشور تلفن مرکز پخش 09376636021
خاله ستاره
28 آبان 92 14:11
مریم باور کن این آقا محمد حسین گل گلاب پسر توست و تو یه مامان واقعی شدی. عزیز دلم هی داره خوشگل میشه! در ضمن عافیت باشه آقا محمد حسین. مریم صدقه و آیت الکرسی و چهارقل یادت نره
مامان ریحانه
29 آبان 92 16:50
خدا جونم شکرتمبارک باشه مریم جون.]
سماء
30 آبان 92 15:55
ای جونم ماشاالله.مبارک باشه قدمش برات مریم جونم. انشاالله که زیر سایه پدر و مادر و خانواده بزرگ بشه.زیر سایه ی امام زمان و حضرت علی. در پناه خدا.
آرزو
3 آذر 92 14:51
خدایا بابت اومدن یه فرشته خوشگلو سالم دیگه سپاس دلم بیقرار محمد حسینه آخه من عاشق این کوچولوهام که بوی بهشت میدن
مامان انیسا
15 آذر 92 13:47
به منم سر بزنید واگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم